SPOLUPRÁCE V PRŮBĚHU TRVÁNÍ POJISTNÝCH SMLUV

 

  • Správa pojistných smluv a komunikace s pojistitelem a zákazníkem.

  • Aktualizace smluv v závislosti na ekonomických změnách ve společnosti a změnách probíhajících u zákazníka, dodatky, výpovědi, vinkulace  dále :

 

sledování inflačních vlivů

ověřování pojistných částek spojených s růstem cen nemovitostí na trhu 

ověřování dostatečnosti sjednaných limitů pro pojistná nebezpečí 

ověřování doby ručení u přerušení provozu 

ověřování správné nastavení spoluúčastí  

       

  • Obnova a prolongace pojistných smluv.

  • Zpracování podkladů pro registraci škodních událostí, kontrola správnosti a včasnosti likvidace pojistné události pojišťovnou.

  • Poskytování informací o změnách a novinkách v nabídce pojistných produktů v rámci produktové řízení.

  • V případě potřeby, proškolení pracovníků zákazníka v základních otázkách pojištění a postupech při hlášení vzniku pojistných událostí apod.

  • Na základě poskytnutých nabídek pojišťoven provedeme rozbor včetně doporučení pojistitele.

  • Při doporučení důsledně dbáme na vyváženost rozsahu pojistného krytí a ceny pojištění, aby náš klient neplatil více než je nutné a získal maximum pojistné ochrany.

  •  Aktualizace pojistných smluv zákazníka 

  • Prioritou je správné a zákazníkům na míru ušité pojištění, které zohledňuje aktuální situaci a z ní vyplývající rizika.
  • Zákazník je seznámem se skutečností, že byl prověřen v sankčním seznamu na odkaze: AML System prověření. Na základě povinnosti ověřovat, zda Česká republika vůči zákazníkovi neuplatňuje mezinárodní sankce.