SPOLUPRÁCE V PRŮBĚHU TRVÁNÍ POJISTNÝCH SMLUV
-
Správa pojistných smluv a komunikace s pojistitelem a zákazníkem.
-
Aktualizace smluv v závislosti na ekonomických změnách ve společnosti a změnách probíhajících u zákazníka, dodatky, výpovědi, vinkulace dále :
sledování inflačních vlivů
ověřování pojistných částek spojených s růstem cen nemovitostí na trhu
ověřování dostatečnosti sjednaných limitů pro pojistná nebezpečí
ověřování doby ručení u přerušení provozu
ověřování správné nastavení spoluúčastí
-
Obnova a prolongace pojistných smluv.
-
Zpracování podkladů pro registraci škodních událostí, kontrola správnosti a včasnosti likvidace pojistné události pojišťovnou.
-
Poskytování informací o změnách a novinkách v nabídce pojistných produktů v rámci produktové řízení.
-
V případě potřeby, proškolení pracovníků zákazníka v základních otázkách pojištění a postupech při hlášení vzniku pojistných událostí apod.
-
Na základě poskytnutých nabídek pojišťoven provedeme rozbor včetně doporučení pojistitele.
-
Při doporučení důsledně dbáme na vyváženost rozsahu pojistného krytí a ceny pojištění, aby náš klient neplatil více než je nutné a získal maximum pojistné ochrany.
-
Aktualizace pojistných smluv zákazníka
-
Prioritou je správné a zákazníkům na míru ušité pojištění, které zohledňuje aktuální situaci a z ní vyplývající rizika. -
Zákazník je seznámem se skutečností, že byl prověřen v sankčním seznamu na odkaze: AML System prověření. Na základě povinnosti ověřovat, zda Česká republika vůči zákazníkovi neuplatňuje mezinárodní sankce.