ZAHÁJENÍ SPOLUPRÁCE:
- Zjištění potřeb, požadavků a cílů a pojistného zájmu zákazníka
- Zákazník je seznámem se skutečností, že bude prověřen v sankčním seznamu na odkaze: AML System prověření . Na základě povinnosti ověřovat, zda Česká republika vůči zákazníkovi neuplatňuje mezinárodní sankce
- Přijetí plné moci k zastupování v oblasti pojištění udělené zákazníkem
- Porovnání stávajícího pokrytí pojistných nebezpečí s objektivní potřebou, zjištěnou potřebou existujících rizik zákazníka.
- Návrh na optimalizaci pojistného krytí podle individuální potřeb a požadavků zákazníka.
- Zpracování podkladů pro nabídky pojištění.
-
Vyhodnocení nabídek pojišťoven a vypracování doporučení s ohledem na specifické požadavky zákazníka.
-
Obsahová a formální kontrola pojistné smlouvy před jejím uzavřením mezi pojišťovnou a zákazníkem.
Seznámení zákazníka před uzavřením pojistné smlouvy, že převzal v listinné podobě nebo jiné textové podobě (např. CD) či v elektronické podobě na své emailové adrese následující dokumenty:
- Před uzavřením pojistné smlouvy - předsmluvní informace :
- souhlas se zpracováním osobních údajů a zvláštních kategorií osobních údajů (citlivé údaje)
- zjištění potřeb, požadavků, cílů a pojistného zájmu zákazníka
- informace o pojišťovně
- záznam z jednání
- produktový list
- všeobecné pojistné podmínky
- Po uzavření pojistné smlouvy:
- pojistnou smlouvu
- všeobecné pojistné podmínky
- pojistné podmínky asistenčních služeb
- záznam z jednání - informace a požadavky klienta
- záznam z jednání - doporučení a důvody pro sjednání
- potvrzení, v jakém postavení samostatný zprostředkovatel s klientem jednal (pojišťovací agent nebo pojišťovací makléř)