ZAHÁJENÍ SPOLUPRÁCE:

  1. Zjištění potřeb, požadavků a cílů a pojistného zájmu zákazníka
  2. Přijetí plné moci k zastupování v oblasti pojištění udělené zákazníkem
  3. Porovnání stávajícího pokrytí pojistných nebezpečí s objektivní potřebou, zjištěnou potřebou existujících rizik klienta.
  4. Návrh na optimalizaci pojistného krytí podle individuální potřeb a požadavků klienta.
  5. Zpracování  podkladů pro nabídky pojištění.
  6. Vyhodnocení nabídek pojišťoven a vypracování doporučení s ohledem na specifické požadavky klienta.

  7. Obsahová a formální kontrola pojistné smlouvy před jejím uzavřením mezi pojišťovnou a klientem.

 

Seznámení klienta před uzavřením pojistné smlouvy, že  převzal v listiné podobě  nebo jiné textové podobě (např. CD) či v elektronické podobě na své emailové adrese následující dokumenty:

  1. předsmluvní informace 
    • zjištění potřeb, požadavků, cílů a pojistného zájmu zákazníka
    • informace o pojišťovně
    • záznam z jednání
    • produktový list 
    • všeobecné pojistné podmínky
  2. Po uzavření pojistné smlouvy  klient obdrží tyto dokumenty :
    • pojistnou smlouvu
    • všeobecné pojistné podmínky
    • pojistné podmínky asistenčních služeb 
    • záznam z jednání s klientem k pojistné smlouvy
    • potvrzení, v jakém postavení  pojišťovací zprostředkovatel  s klientem jednal (pojišťovací agent nebo pojišťovací makléř)